Спостерігаємо та досліджуємо: організація спостережень за об’єктами природи навесні

Сидорук В.М.
С 41 Спостерігаємо та досліджуємо: організація спостережень за об’єктами природи навесні: Методичні рекомендації. Володимир-Волинський: ВВПК, 2021. 40 с.

Методичні рекомендації складені відповідно до вимог навчального плану, програми курсу «Основи природознавства і методика ознайомлення дітей з природою», Базового компонента
дошкільної освіти. У них розкрито важливість спостережень для формування в дітей пізнавального інтересу до розмаїття світу природи, виховання гуманного й шанобливого ставлення.

До змісту рекомендацій включено орієнтовний алгоритм 10 спостережень за об’єктами та явищами природи навесні, а також вказівки щодо змісту їх проведення. Запропоновано практичний матеріал для організації спостережень: загадки, ігри, легенди, творчі завдання, що допоможе зробити кожне спостереження змістовним та цікавим для дошкільників, емоційно підсилять їх враження.
Методичні рекомендації призначені для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.

Коментувати

Залишіть свій коментар або запитання і ми обов'язково Вам дамо відповідь