Педагогічна практика

 Педагогічна практика студентів займає значне місце у формуванні професійних якостей майбутнього педагога, педагогічної техніки, майстерності та є важливою ланкою між оволодінням новітніми методичними технологіями  навчання і майбутньою викладацькою роботою. Із труднощами, які виникали на шляху підготовки до проведення уроків студентами 3 курсу, групи А допомагали впоратися мудрі та досвідчені викладачі коледжу:

Пелех О.П. – керівник практики;

                                                        Катинська Л. Л. – методист;

                                                     Листопад Т. М.—викладач педагогіки;

                                                     Шахраюк Б.С.—викладач психології;

                      Білик О.С., Гусєва О.Г., Токарева Т.М., Дембровська Л.Г., Залуніна В.В. –методисти.

    Зокрема, підгрупа з керівником Гусєвою О. Г. даний вид практики проходили у міський школі №3. Багато хороших і позитивних моментів прожили ми у стінах школи, немало й казусів траплялося, але вчителі та класні керівники школи, завжди, ішли на зустріч студентам-практикантам. Хороша виховна робота вчителя над класом це тільки плюс, адже дисципліна один із головних аспектів роботи. Невід’ємною частиною практики було обговорення уроків, які за традицією відбувалися у шкільній їдальні. Варто зазначити, що найсмачніша випічка саме там.

Підсумовуючи результати всі дійшли висновку, що  пробну практику варто проходити. Саме вона збільшує самореалізацію майбутніх учителів, мобілізує особистісний потенціал та виявляє приховані здібності студента. У процесі практики відбувається інтенсивне ознайомлення з усіма аспектами майбутньої роботи, проявляється критичне та осмислене ставлення до дисциплін, формуються основи професійної самооцінки.