Викладачі коледжу долучилася до фестивалю "STEM-весна-2024".
Циклова комісія викладачів професійної цифрової та математичної освіти долучилася до STEM-тижня 2024 у рамках фестивалю "STEM-весна-2024".
STEM-освіту трактують як вивчення наук (Science) та технологій (Technology) шляхом застосування технічної творчості та інженерії (Engineering), в основі яких лежать математичні розрахунки, моделювання (Mathematics) та інтегроване використання різноманітних інструментів та засобів інших наук. Викладачі Богдан Ващук та Юлія Патріарх провели 22 квітня з студентами 3-го курсу спеціальності 013 «Початкова освіта» STEM-екскурсію на території Державного історико-культурного заповідника «Стародавній Володимир». Основне завдання STEM-екскурсії — показати студентам навчальний предмет не просто як набір наукових фактів та законів, а як спосіб мислення, занурений в навколишнє середовище. Здобувачі освіти в команді застосовували хмарні технології, документи та таблиці з спільним доступом, знаходили історичні довідки в Інтернеті, працювали у мобільних додатках, використовували онлайн-інструменти в малих групах, оформляли звітпрезентацію про STEM-екскурсію.
Оскільки STEM часто передбачає командну роботу, то учасники процесу працювали разом, висловлювали свої ідеї та пропозиції, дискутували, обґрунтовували власні позицію та разом формулювали висновки. Студенти 3-го курсу спеціальності «Професійна освіта (Цифрові технології)» під час STEM-тижня 2024 на практиці під керівництвом викладачок Наталії Поліщук та Юлії Патріарх проводили заняття з елементами STEM-орієнтованих технологій. Вдосконалювали інформаційно-цифрові компетентності слухачів Університету третього віку та здобувачів освіти Міжшкільного ресурсного центру.
STEM демонструє переваги для студентів, які використовують інноваційні пристрої, 3D-принтери, робото-технічні системи, 3D-моделі, вимірювальні комплекси, лабораторні прилади, проєкційні засоби, оверхедпроєктори, тощо. Актуальними є ті факти, що студенти коледжу не лише навчаються, а й прагнуть навчити здобувачів початкової освіти. Зокрема, студенти спеціальності 014.10 «Середня освіта (Трудове навчання)» в час STEM-тижня 2024 також використовували цифрові інструменти на практиці згідно вимог НУШ для формувавання STEM-компетентностей. Під керівництвом Руслана Цаль-Цалька та Юлії Патріарх третьокурсники – майбутні вчителі інформатики на пробних уроках розпізнавали з дітьми та зчитували інформацію, узагальнювали вивчене з тем «Алгоритми», «Команди», складали командні коди, створювали скрипти та проєкти в Scretch.
В рамках STEM-тижня 2024 в коледжі відбувся публічний захист курсових робіт з прикладного та веб-програмування студентів 3 курсу спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології). Комісію із захисту курсових робіт очолював Олександр ЮРИНЕЦЬ, заступник директора з навчальної роботи, кандидат педагогічних наук. В склад комісії увійшли викладачі, які супроводжували дослідження здобувачів освіти: Андрій НАЗАРОВ, Богдан ВАЩУК, Василь ЦЬОСЬ, Микола ЧУЦЬКИЙ, Наталія ПОЛІЩУК, Руслан ЦАЛЬ-ЦАЛЬКО. Всі здобувачі освіти, які захищали свої курсові проєкти, показали достойний результат, продемонстрували, що знають правила оформлення документів, вміють захищати публічно свою роботу та були оцінені на достатньому та високому рівні. Теми були актуальними, прикладними, технології реалізації різноманітні, зокрема, студенти використали в своїх роботах: Figma, CMS Wordpress, Python, CMS Drupal, CSS, Lazarus тощо.
Можна стверджувати, що STEM об’єднує всі галузі науки в одне ціле. Важливо, що саме такий підхід дозволяє зацікавити наукою навіть тих, хто раніше вважав, що не має до неї жодного хисту.