Як «тримати удар» на переддипломній практиці

Саме таким досвідом поділилися студенти 4-го курсу спеціальності «Образотворче мистецтво» зі своїми колегами-третьокурсниками за порадою  заступника директора з навчально-виробничої практики Олени Павлівни Пелех. І захід вдався. «Досвідчені практиканти» запропонували своїм наступникам для обговорення велику кількість різних психолого-педагогічних ситуацій, що можуть виникати під час уроків та поза ними. Кожен мав можливість висловити власну думку та запропонувати свій варіант вирішення проблеми. Насправді, всі ці ситуації вже були пережиті студентами групи 4-А під час проходження переддипломної практики. Вони чесно та без прикрас розповідали про свої перемоги і помилки під час вирішення подібних проблем, ділилися набутим, вже власним, педагогічним досвідом: як перетворити урок на пізнавальну гру; як важливо майбутньому вчителю розвивати акторські здібності; як своє хобі можна використати для мотивації навчальної діяльності учнів; яке значення мають інтерактивні форми навчання та інше. Саме інтерактивна форма, як пріоритетна, була обрана для даної зустрічі.

Захід пройшов у дружній та невимушеній атмосфері. Про результативність такої форми підготовки до переддипломної практики не варто й сперечатись…

Керівник групи 4-А О.Г. Гусєва

Всього оцінок: 28

Коментувати

Залишіть свій коментар або запитання і ми обов'язково Вам дамо відповідь