технологічна освіта

Олімпіада на спеціальності «Технологічна освіта» серед студентів 3-х курсів

Проведення олімпіад на спеціальності «Технологічна освіта» у коледжі серед студентів 3-х курсів стали традиційними. 13.02. 2017р. було проведено олімпіаду у якій взяли участь:

Білошицька Юлія, Богдан Катерина, Мов’яка Вікторія, Мужик Вікторія, Смолянська Тамара, Сушайло Анна, Шило Наталія, Баранова Іванна, Гуль Катерина, Хлистік Тетяна, Білоус Владислав, Нехай Дмитро, Палійчук Максим, Зламанюк Микола, Прилепа Іван.

У програму олімпіади були включені такі етапи конкурсу:

• тести з професійно-орієнтованої підготовки;

Звіт по практиці

17 березня у коледжі студенти 4 курсів спеціальності «Образотворче мистецтво», «Технологічна освіта» звітували за підсумками проходження переддипломної і літньої практики.

Цікаві поради запропонували третьокурсникам студенти 4-Г Слободенюк Віка, 4-А Бабійчук Руслана, 4-Б Чижевич Оксана, 4-В Ющук Ірина, 4-Т Радкович Григорій.

Науково-практичний семінар вчителів та викладачів технологій

В майстернях Володимир-Волинського педагогічного коледжу ім. А.Ю. Кримського відбувся науково-практичний семінар викладачів технологічної освіти з вчителями трудового навчання загальноосвітніх шкіл міста за такою програмою:

1.Загальні вимоги щодо проходження переддипломної практики. Особливості надання консультацій вчителями шкіл міста та методистами – заступник директора з навчальної практики О.П. Пелех.

2.Характеристика поєднаних профілів навчання – голова циклової комісії викладачів технологій О.А. Вітрук.

Практика з удосконалення трудових навичок у групах 2-О, 2-Т.

Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці.- До. Гельвецій. 

ЗНОВУ ПЕРШІ

 З 27-29 квітня в Уманському  державному педагогічному  університеті імені Павла Тичини проходив ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Технологічна освіта».

Під час проведення олімпіади на факультеті проходила Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти: досвід та перспективи».

Сторінки