Які навички варто розвивати для успішної кар’єри

Існують дві групи навичок: універсальні та специфічні, що необхідні для певної роботи. Дуже важливо постійно розвивати перші, оскільки вони вимагаються при прийомі практично на будь-яку посаду.

Універсальні навички:

  • Структурне мислення (structured thinking). Це навичка, що дозволяє беземоційно визначити проблему і підібрати варіанти її вирішення. Корисно для правильної побудови пріоритетів.
  • Чітка комунікація (clear communication). Це вміння чітко донести важливу інформацію і не відволікатися на несуттєві деталі.
  • Вирішення проблем (problem solving). Ця навичка також пов’язана зі структурним мисленням – потрібно вміти знайти ключові питання, сфокусуватися на них і, власне, вирішити проблему.
  • Лідерство та командна робота (leadership and teamwork).Лідерство – це дуже важлива навичка, якою володіє кожна людина. Просто хтось готовий виконувати лідерську роботу, а хтось – ні.
  • Гнучкість (flexibility). Необхідно бути відкритим для нової інформації.
  • Сміливість і незалежність. Життєво важливі для «виштовхування» із зони комфорту!

Моральна стійкість (mental toughness). Дуже потрібна навичка, адже шлях до успіху не може бути легким.