STEM-школа – 2018

Фотоальбом: 

З метою ознайомлення педагогічної громадськості з інноваційними освітніми технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи, створення платформи для спілкування, пошуку і підтримки перспективних наукових ідей щодо розвитку STEM-освіти в Києві 18-22 червня проходила літня сесія «STEM-школи – 2018».

Упродовж п‘яти днів в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді напружено й водночас натхненно працювали й навчалися учасники літньої сесії «STEM – школи -2018», серед яких мала нагоду бути викладач педколеджу Патріарх Ю.М. Цей дуже насичений і цікавий захід організував і провів відділ  STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» за активного сприяння Університету менеджменту освіти та ТВО «Видавничий дім «Освіта». Програму школи підтримали також партнери: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди», Спеціалізована школа № 307 м. Києва, компанія IT-інтегратор, Коаліція STEM-освіти, Центр розвитку навичок людини майбутнього «Покоління Z», «Міжнародний освітній центр Insight», Академія «Cisco», ТОВ «Dixi Education», SensoramaLab, Національний музей Тараса Шевченко та «Майстерня Інтересний Київ» та інші.

Перед початком навчання 60 педагогів, яким прийшло запрошення на участь у літній сесії «STEM-школи – 2018» після заповнення відповідей Google-форми, та стільки ж спікерів сесії щиро привітали Світлана Фіцайло, заступник начальника відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, Володимир Вербицький, доктор педагогічних наук, академік Академії наук вищої освіти України, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, заслужений працівник освіти, професор Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченко, Олена Патрикеєва, начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», представники партнерів.

Літня сесія STEM – школи передбачала навчання за кількома  науково-методичними/навчальними наскрізними напрямами:

– науково-теоретичні аспекти STEM-освіти;

– успішні освітні практики для STEM-навчання;

– партнерство;

– STEM-педагог;

– психолого-педагогічні аспекти STEM-навчання.

Перед колегами-освітянами виступали спікери-новатори, сучасні реформатори освіти, які охоче ділилися власним цінним досвідом, перевіреними часом напрацюваннями та новими ідеями. Учасники сесії з головою занурювалися в особливу атмосферу, де було все: хакатон із розробки кейсу інтерактивної навчальної STEM-екскурсії; вибух ідей і нестандартних інтегрованих думок, втілених у готові проекти; формування навичок покоління Z; проект «Я – дослідник»; нестандартні підходи і методичні прийоми у навчанні; психологічні практичні вправи та освітній квест із використанням цифрової лабораторії; пошук сил у собі для реалізації STEM-проектів, а ще музика, психологія й багато всіляких «цікавинок». Втомлені, задоволені, щасливі, натхненні, позитивні, креативні, творчі, ідейні, ініціативні, цілеспрямовані, далекоглядні … різні – це про учасників літньої «STEM-школи – 2018». Патріарх Ю.М. вдячна за сприяння та надану можливість відвідати літню сесію «STEM-школи – 2018» директору Савельєву М.Г., заступнику директора Пелех О.П., викладачам Зілюк Н.В. та Поліщук Н.В.

Ваша оцінка: 3. Всього оцінок: 31

Коментувати

Залишіть свій коментар або запитання і ми обов'язково Вам дамо відповідь